Introducció

La Coordinadora Preservem el Maresme, per dur a terme la seva tasca, s'ha dotat d'un òrgan executiu de gestió que es la Assemblea General, reunió de tots els representants de les Entitats que formant part i dividida, per qüestions de eficàcia operativa en Comissions de Treball (Comunicacions, Acció Ciutadana, Tècnica i properament Jurídica i de Finances).

La Comissió encarregada de donar a conèixer els objectius i accions necessàries es la Comissió de Comunicacions, formada per 2 portaveus escollits per l'Assemblea (Antoni Esteban 609446946 - Plataforma NO N-II de Vilassar de Mar - i Lluís Mas 629736900 - AAVV Argentona -).

La resta de Comissions es troben actualment treballant amb molta força, i les seves feines estan començant a donar els primers fruits:

- El dia 4-11 es van presentar 29 al·legacions gracies a la gran feina de la Comissió Técnica, de la que formen part prestigiosos i reconeguts membres de la societat de la comarca.

Volem donar les gracies especialment per la seva col·laboració en aquesta comissió a: Agàpit Borras, Albert Pujolar, Albert Gragera, Lluis Mas, Diego Saez, Joan Pujol, J.P. Ramirez, Roger Calvet entre altres, a una vintena de persones mes i a tota la gent que anònimament ha participat.

- El dia 21-11 la Comissió d'Accions està preparant la Gran Manifestació Tractorada anunciada en la pàgina principal de la nostra web.

Les imatges de les altres activitats son també a la nostra web.

Continuem però, fent i preparant Conferències per tot el Maresme, desprès de comprovar la total falta d'informació per part de l'Administració tant de la Generalitat com dels Ajuntaments.

Aquesta Web va ser creada per la Coordinadora NO N-II del Maresme que des de fa anys està lluitant pel trasllat de la N-II i la gratuïtat de la autopista C-32 i ara la ha cedit a la Coordinadora Preservem el Maresme, de la que també forma part i dona suport, per continuar treballant per la nostra Comarca.

© Copyright 2007, Coordinadora NO N-II del Maresme (El Masnou 21, PC Cami Ral de Premià de Mar i Plataforma NO N-II de Vilassar de Mar)