Formulari d'adhesió

ADHESIÓ

Coordinadora

PRESERVEM EL MARESME

Entitat o Persona física a títol individual:

Domicili

Número:      DP:

Població:

DNI/NIF:

Provincia:

Entitat/Persona del Maresme

si              no

Ets un càrrec electe/Regidor

si              no

Respresentants Entitats:

1.-       DNI:

2.-       DNI:

3.-       DNI:

Introduir el seu E-Mail

(es imprescindible per rebre la nostra informació electrónica i validar la veracitat de l'adhesió)

Desitjem adherir-nos
a la PLATAFORMA PRESERVEM EL MARESME
signant LA "CRIDA AL MARESME"

mitjançant l'enviament d'aquest formulari electrònic

Política de protecció de dades de caràcter personal

La Coordinadora Preservem El Maresme és l'entitat responsable del fitxer de dades de caràcter personal generat amb la informació subministrada voluntàriament pels usuaris adherits.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, la Coordinadora Preservem el Maresme es compromet al secret i al tractament confidencial d'aquestes dades, des de la data indicada, amb un fitxer degudament registrat a l'Agencia de Protecció de Dades.

La recollida i tractament automatitzat de les dades personals té com única finalitat la de facilitar i gestionar serveis i informació per la nostre Comarca i els seus habitants, i donar el suport necessari a totes les iniciatives que tinguin com prioritat la millora del Maresme.

Al prémer la opció enviar adhesió l'usuari dóna el seu consentiment al tractament automatitzat d'aquestes dades.

L'usuari pot exercir en tot moment el dret d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició, comunicant-lo per e-mail a les nostres oficines: bustia@coordinadoramaresme.cat

Aquesta Web va ser creada per la Coordinadora NO N-II del Maresme que des de fa anys està lluitant pel trasllat de la N-II i la gratuïtat de la autopista C-32 i ara la ha cedit a la Coordinadora Preservem el Maresme, de la que també forma part i dona suport, per continuar treballant per la nostra Comarca.